I Tabergsdalen samarbetar kyrkorna med flera olika delar varav en av dem är arbetet kring ungdomar. Det innebär att det finns verksamheter som vi som församlingar bär tillsammans. Här finns info om de olika

FISHERMANS FRIENDS

Ungdomsamling på fredagar 19:00. Arbetet bärs huvudsakligen av Slättenkyrkan Norrahammar och Tabergs Missionskyrka. Aktiviteter, andakt och fika, för dig som går i 7:an-3:an på gymnasiet. Vill du veta mer? följ @ffidalen på Instagram!

KONFA

För ungdomar som går i åttonde klass finns varje år möjlighet att gå ett konfa-år. Under konfan gör man aktiviteter, fikar, har lektioner om livet och tron, åker på hajker och läger och mycket mer!

För ungdomar födda 2010 börjar konfan HT24!

Har du frågor om detta, eller vill veta mer om vad som finns för ungdomar i vår dal? Hör av dig till Julia så lotsar hon dig vidare!