Vad roligt att du är nyfiken på vår församling! Här på hemsidan finns den mesta informationen du kan tänkas behöva, allt ifrån våra olika verksamheter, vår kalender där våra samlingar läggs in, vår vision och historia till kontaktuppgifter till våra anställda. Hoppas du hittar vad du söker!

Kort om Pingstkyrkan:

Pingstkyrkan Norrahammar-Taberg är en församling med ungefär 150 medlemmar belägen i Taberg utanför Jönköping. Vår församling drömmer om att vara en plats där människor i olika generationer, med olika bakgrund och olika vardag, samlas och delar gemenskap med varandra och med Jesus. Vår vision är att vara just det- Plats för alla, tillsammans med Jesus. Och det finns gott om plats för dig!

Välkommen på gudstjänst!

Varje söndag firar vi gudstjänst tillsammans, men ibland på lite olika sätt. Vilken typ av gudstjänst det är denna veckan kan du se i vår kalender, och du kan läsa mer om våra olika gudstjänster här.

Har du fler frågor? Kolla runt här på hemsidan, eller hör av dig! Hoppas att vi ses!